http://ceknito.sk/video/46391
http://ceknito.sk/video/46392
http://ceknito.sk/video/46406
http://ceknito.sk/video/46403
karoseria:
zosilena systemom prevarenia spojov, odlahcena v ramci moznosti.. inak seriova, farba Ducati..
elektronika:
kabelaz uplne nova vyrobena do posledneho kablika, relatka a vypinaca. tiez je zosilena po stranke odporov a izolacii.
Riadiaca plneprogramovatelna jednotka je Autronic SM2 (2x ALS, 2xBoost control, adaptabilny start program, cool down rezim, ochrana motora pred prehriatim, atd...) so specialnym pridavnym zosilovacim modulom zapalovania CDI (cca 50000V) a naprogramovana Tomasom z Blavy (znamym Mazdou GTR 323 / 600koni /)
alternator je z Audi RS2 120Ah koli svetelnej rampe (4x130W) a palivovym cerpadlam ktore su dve.
brzdy:
predne 4piesty Brembo chladene s priemermi kotucov od 281 po 313mm a zadnymi s priemerom 278mm a pridavnym brzdicom hydraulickej rucnej brzdy, samozrejme vsetko na pancierovych hadiciach, brzdova sustava je bez posilnovaca koli ALS podobne ako u WRC, kvapalina Motul
interier: moj vlastny vymysel na mieru mojej postavy a poziadavkam na moju jazdu, inak komponenty OMP, Sparco, Sabelt nejaky dural, kevlar a karbon..
motor:
1995cm3, 4valec, 7,5:1 kompresny pomer, 16v dohc, vacky 268° a 255° (Gr.A Lancia Martini Abarth), piesty typovo Skoda Octavia WRC EVO3, taktiez kovane ojnice tvaru H detto..
vstrekovace 960cm3, s ucinnostou do cca 750 koní, externy wastegate, (zatial seriove zvody+chujovy priemerovo nedostacujuci vyfuk) snimace teploty vyfukovych plyov na kazdy valec zvlast + snimac lambda na nastavenie zmesi, turbokompresor Garrett GT-30R (vstupny priemer 104mm) dual ballbearing, Thermotec izolacia vyfuku, olej Motul Racing 20W-60, 12mm priemer srub na hlave ARP, titanove sruby, matice, podlozky a styfty na turbe, nerezove tesnenia, K a N filter vzduchu rallycross verzia, pomocny chladic oleja a pomocny chladic vody, chladiaca kvapalina Motul Racing (bod varu cca136°C) taktiez pridavne ventilatory aj na interkuleri, hadice Samco Sport, zosilene drziaky motora a prevodovky + tvrde perinky Gr.A, nadoba na kartrove plyny odvetravana z troch miest.
podvozok:
Tlmice Bilstein vyskovo nastavitelne s priemerom piestnice 62mm system up side down s vymenitelnymi pruzinami od cca 28 po 70kg/cm v zavistlosti od povrchu trate, silentbloky ramien a naprav premodifikovane, zosilene, ako aj samotna zadna naprava s napravnicou, zosilene stabilizatory na Uniball ulozeniach. Duralova lyza chraniaca prednu spodnu cast auta o hrubke 5mm
Prevodovka a diferencialy:
obaly zosilene,prevarene na kvaltoch je priamy typ ozubeni s celnymi zubovymi spojkami, specialny zosileny medzinapravovy diferencial s pomerom 46/54% F-R, predny samosvor s 65% svornostou a 45Nm predpätim, medzinapravove visco je typ Ferguson, zadny diff je tovarensky Abarth so svornostou pri akceleracii az 100% a deakceleracii okolo 45% s predpatim 50Nm, poloosi su seriove EVO3, olej Castrol SAF-XJ 75W-140
Spojka:
hydraulicka, magneziova, dvojlamelova AP Racing, kovokeramika s priemerom lamiel 215mm s ucinnostou do 890Nm, so specialnym zatrvakom o hmotnosti cca 3,5kg (povodne okolo 8,5kg..)
Riadenie:
strme specification rallycross s prevodom 1,6 nasobkom serioveho riadenia
zatial namerane parametre pri 1,75bar cca 380Hp, 480Nm (zistene vazne nedostatky na celom vyfukovom systeme, potvrdene udajom z brzdy, pocnuc vackou, zvodmi, vacsim wastegatom a samotnym priemerom, tvarom a dlzkou vyfuku celkovo), 0-100km/h cca 3 sec, max 208km/h pri 7500ot/min
pohotovostna vaha je 1180kg